Lil MONSTER
Love ? SHIT
Sunday 4 November 2012 • 22:02 • 0 comments



eh ? what should i say about this ?
it just a nothing. friends and people keep asking me ? "kau single ke, apesal? kau cute apa" or "single? jual mahal sangat, nak boyfren  yang tukar galaxy note tiap minggu" atau "tak laku ke"

*gelak gelak gelak* aku pun tak tau apesal aku single. nak cakap gedik sangat memang aku dilahirkan gewddiks pong , rupa fizikal one of the factor jugak. hai maklumlah org terlebih comel sobs *duckface*
aku rasa better lah aku single sampai aku dah masuk kolej or universiti nanti. jumpa boypen mahasiswa untung jugak kan ?
memang aku takpernah jatuh cinta pongg. crush tu memanglah wujud dlm erti kata lain cinta-tak-boleh-pakai. haha :3 Ex ex boyfren cibai aku takdak satu pun yg aku cinta. sayang tu memanglah ! semua org aku sayang *kiss kiss* aku tak suka sangat berbueno berboypen ni pun. why ? sebab selalu kena control, nak kena selalu mengalah, pandai pujok, pandai jaga hati oh whatsoeverrrr . aku nak mengalah ? sila korek biji mata anda. im not a kind of person yg mudah mengalah. i mengalah dgn mak bapak je okayy *GD pun i mengalah* so, yg sedang in relationship tu sekarang mesti tak bebas nak bergaul, kena kongkong, buat salah kena marah. yg single mcm i. senyum sampai telinga. lagipun aku masih muda gitew, takda tanggungjawab katakan -.- lagipun, kalau betol pun aku gedik nak bercinta sekarang, tapi biarlah ada ciri ciri yg aku suka. sedap sikit jugak hati aku kapel dgn kau ken ?
so lets say it easy, itulah sebabnya aku lebih suka tak berkasih bersayang bercintan. kawan kan lebih better, takpayah nak jaga hati sangat. takpayah dok pening pening fikir nak bagi apa Valentine's Day nanti .


for boys, this is the thing that you should bare in mind :)

konklusinya *amboi* aku lebih prefer single, for those yg pernah tanya nak buat aku jadi girlpreng maaf sebab aku tak masak sedap, yang ada taik kucing blakang rumah je :3

ps : KALAU AKU NAK BERCINTA PUN, BIARLAH DENGAN CRUSH AKU SENDIRI



Bonjour and welcome to Lil Monster's House . Hi stranger! Call me Chaca . I'm GDragon's wifey, JayPark's girlfie and 2NE1 lil baby. Im Sarawakian who lives in a cat city Don't forget to leave your footsteps so I can look for you and say HI ! ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Chaca Monster