Lil MONSTER
Rimas
Saturday 10 November 2012 • 08:27 • 0 comments

sekarang pukul 11.49 pm. baru sekarang aku rasa lega dan tenang sedikit. I mean ketenangan yang minima -.-
tadi aku sangat totally uncomfortable at all. sampaikan madu aku si Wanny tanya aku okay ke tak . banyak sgt benda aku nak fikir plus dengan mereka mereka yang bergembira. sedangkan aku ? aku mencari ketenangan di tengah malam mendamaikan jiwa *bahasa puitis LOLs*

aku ni jenis org yang mudah RIMAS. keadaan yg merimaskan aku:
1. Wedding day / kenduri kawen
           tu lah sebab punca akibat faktor utama aku selalu tak pegi kenduri kawen.
banyak org , lepastu live band mestilah naik bingit kan ? k aku tak suka
aku tak maksudkan aku ni jenis suka wedding dekat hotel or what -.-

4. Heavy metal / screamo music
 heh -.- i tak layan music yg screamo berteriak mcm org nak beranak
*aku takpenah pun dengar org nak beranak beteriak* 

3.  Kalau pergi market temankan mak =.=
 part yang sangat dibenci bila laungan seruan semangat
"Ikan sekilo empat belas ringgit ! udang ada ketam ada !" 
4. Tempat bunyi bising, banyak org dan kecoh
     keadaan ni sangat tak menyedapkan jiwa dan raga aku.
aku malas nak cita, apa kata korang try duduk dekat tempat bnyk org
mcm tu lah aku rasa -.-  

so, keadaan mcm ni jangan sesekali nak melibatkan aku. im serious right now -.- time mcm ni lah segala ilmu meleting yg kupaku di dada boleh tercabut walaupun tak guna tukul tau !





Bonjour and welcome to Lil Monster's House . Hi stranger! Call me Chaca . I'm GDragon's wifey, JayPark's girlfie and 2NE1 lil baby. Im Sarawakian who lives in a cat city Don't forget to leave your footsteps so I can look for you and say HI ! ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Chaca Monster