Lil MONSTER
To The Beautiful You
Friday 2 November 2012 • 00:04 • 0 comments

korang pernah tak tengok Korean Drama To The Beautiful You yg digilai ramai Kpoppers ? yang tak tengok tu takpayah nak sebok2 nak cari ! cita tu dah habis semalam ! *kesat air mata* ONE, nak tengok lagi bolehh ? ulangan semua episod :) Haha :D

well, cita tu pasal Goo Jae Hee (Choi Sulli - fx) yang menyamar jadi lelaki sebab nak tengok pujangga hati di a Kang Tae Joon (Choi Minho - SHINee) . Tae Joon sebenarnya atlit lompat tnggi . *sangat hensem* . Dia masuklah Genie High School. Sekolah ni khas untuk pelajar lelaki. Tae Joon sekolah dekat sini . Then kalau nak tau lagi korang tengok lah sendiri yaa :*

aku suka cita ni sebab menepati cita rasa nafsu jiwa aku *chewah* Haha :D aku kan suka cerita yg sweet & romantik, pastu berjiwa remaja plus pelakon dia pun cantik & hensom. Excuse  ! Eun Kyul dan tae Joon milik aku yaa. Jgn sila dont ganggu. Pi jejauh. Haha :3

so, lepas ni kalau aku rindu dekat cerita ni aku dengar semua OST yg aku dah siap download . Yeayy ! aku tinggal nak download semua episod. tu pun kalau aku ni rajin. Maklumlah, aku kan banyak sgt mkn vitamin P = Pemalas. nah, tengoklah










Bonjour and welcome to Lil Monster's House . Hi stranger! Call me Chaca . I'm GDragon's wifey, JayPark's girlfie and 2NE1 lil baby. Im Sarawakian who lives in a cat city Don't forget to leave your footsteps so I can look for you and say HI ! ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Chaca Monster