Lil MONSTER
Rindu Crushieee
Sunday 21 October 2012 • 00:11 • 0 comments

tittle tu agak menjengkelkan actually bagi aku. entahla sangat sangat menjengkelkan. haha :D 
actually aku dah lupakan crush aku . NO ! i mean tidak menyukai crush aku. tak admire lagi dah. EH YE KE ? 
persoalan yang bermain di minda . "aku masih ada hati ke dengan dia?" dan jawapannya "ya aku dah tak suka dia" tapi ada bakteria dalam hati bisik "kau suka dia lah" neh ! aku dah Wordless. so jawapan muktamad "aku tak tahu"

awalhujungpangkal entry ni aku buat sebab aku rindu dia *apapunyabahasa* memandangkan mamat sewel tu jarang jarang nak reply meses aku so aku terdetect conversation aku dengan kakak crush aku sekaligus memegang tittle kakak angkat aku. uwaaa tsk tsk aku nak kakak ipar *ehgatal* *tampapalak*

alamaaaakkk berjeda seketika untuk melepaskan angin. erghhhh ! leganya =.= *iklan softlan kat tibi aku tengok kejap*
.
.
act, kakak yang start kan semua ni. firstly dia family request jadi kakak. walaweh jantung aku macam parachute keluar dari badan waktu tu. malu lah sebab aku ingat dia tau aku suka si adek. then aku cakap thanksss :) so, conversation starts .. ktorang banyak cita pasal tu ini. pasal crush aku tu pun ada. and aku taknak secret2 kakak lagi aku just straight to the point bagitau aku suka adek dia. *meowmeow* dia bagi  respond positive *winkwink*
dengan bercontact nya aku dengan si kakak maka serbasedikit sikap dia aku tau. 

1. Dia sangat sangat berahsia

2. Kedekut nak mampoisshh dan baik(kepada kakaknya shja)
                                      
3. Berduit. Part ni aku sangat suka . Kakak dia bagi aku kawen dgn dia *lupa umur seketika* 
4. Part ni wa bilang sama you ! wa tak percaya. Tak percaya perempuan. *text i better you sediakan plastik i know you akan muntah bila baca*

DAN INI TEKAD AKU ! haha :D Ni perjanjian yang aku buat dengan kazen Crush aku. 

                                       
dah dah . rasa macam nak nangis pulak buat entry ni. nanti aku nangis sampai takleh benafas kau nak sediakan oksigen ? taknak kan . better aku ciao. 
ps : lepas baca sila makan peria agar anda tidak annoyed by me. kihkih




Bonjour and welcome to Lil Monster's House . Hi stranger! Call me Chaca . I'm GDragon's wifey, JayPark's girlfie and 2NE1 lil baby. Im Sarawakian who lives in a cat city Don't forget to leave your footsteps so I can look for you and say HI ! ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Chaca Monster