Lil MONSTER
___ Side Shave ohsem ? _______
Wednesday 24 October 2012 • 08:49 • 0 comments

cuti hujung taun dah nak start kan? ishh ! ekceli aku tak suka sangat cuti, sebab duduk rumah bukan boleh buat apa2 pon. lainlah kalau dah ada lesen, start kereta ok bye, jumpa balik pukul 9 malam nanti ! *berangan dah ada lesen* tulah pasal aku ni gediwks sangat nak kluar bulan November dulu. alangkah indahnya kalau aku lahir bulan Jan. takyah tunggu hujung tahun amek lesen.

aku pun tak tau entry ni pasal apa sebenarnya. pasal cuti orwhatsoever. Haha :D Btw, cuti nanti nak buat apa ? Banyak menda aku nak buat, tapi konfem ada setan penggangu rancangan aku. *dush ! tumbuk pipi*

aku ni ada jugak rancangan hebat act *perasan diri yg terunggul* kunun je aku nak buat rambut side shave. OMG macam mama bagi. kena halau rumah tak balek 14 jam kutt bila mama tau aku buat rambut camtu. tapi seriously aku nak sesangat. papa i tak kesah. umuahh *kiss papa* si Edith Baboon ni punya plan lah nak buat side shave. tinguk sa suda terjebak ba sama ini plan !
nampak tak acik hottie atas tu ? Thats my lil idol Dara from 2NE1. tantek kan? ala ala kite ade tak *maaf terperasan seketika* hah nak mcm tu. seriously like zxcvbnm style tu sangat ohsem wew i tell you ! extra ohsem lah bila diShave kan nama GDRAGON kat situ. gantung diri fangirl GD. *well, aku tak bersalah

tapi pendam perasaan je aku. haha. hajat tak kesampaian. tunggu aku dah ada kehidupan sendiri nanti boleh la aku lantak sekati tolak botak style rambut aku. AFRO pun bolehh :)

tapi ala ala Sulli ni pun okay jugak, takla melampau sangat bagi mama kot? tapi sedih sedih sedih. rambut aku tak cukup panjang ! ishh ! bencikkkkkkkkkk !

pfft byee, sakit tengkuk aku menghadp lappy nih ! tatatitititu





Bonjour and welcome to Lil Monster's House . Hi stranger! Call me Chaca . I'm GDragon's wifey, JayPark's girlfie and 2NE1 lil baby. Im Sarawakian who lives in a cat city Don't forget to leave your footsteps so I can look for you and say HI ! ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Chaca Monster